Кошик
1083 відгуків
 Друзі, ми працюємо! Відправляємо Новою поштою та УкрпоштоюВибрати

Наразі компанія не може швидко відповісти на ваше повідомлення, оскільки за її графіком роботи зараз не робочий час. Компанія відповість вам найближчим часом. Напишіть номер телефону, щоб компанія швидше зв'язалася з вами.

+380 (50) 104-99-64
+380 (68) 419-29-81
+380 (93) 679-67-86
Твоя Галактика
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Магазин здійснює повернення, обмін та гарантійне обслуговування відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Перед оформленням замовлення уважно знайомтеся з інформацією про товар, його характеристики та фотографії. Для отримання додаткової інформації звертайтесь до наших менеджерів. Товар неналежної якості. Покупець має право на обмін, повернення чи гарантійний ремонт, якщо товар не відповідає заявленій виробником якості. Повернення товару через механічні пошкодження та невідповідність комплектації здійснюється покупцем при отриманні замовлення у відділенні пошти. При виявленні зовнішніх пошкоджень товару або упаковки, недостатньої комплектації, Ви повинні відмовитися від посилки, підписати Акт про пошкодження під час транспортування та повідомити продавця. Якщо Ви перевірили посилку вже вдома та виявили механічні пошкодження або якісь невідповідності – ми не можемо ніяк підтвердити, що вони виникли саме під час транспортування. Магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій із товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. Ми перевіряємо товар перед відправкою, надійно упаковуємо та застраховуємо посилку на повну вартість. Забираючи товар із відділення пошти, ви погоджуєтесь з його зовнішнім виглядом та комплектацією. При виявленні істотних недоліків, що виникли з вини виробника (шлюб), магазин гарантує обмін, діагностику або ремонт для усунення несправностей. Магазин може відмовити покупцю у разі порушення правил експлуатації або слідів самостійного ремонту. Товар належної якості. Покупець має право повернути/обмінювати куплений у нашому магазині товар, якщо товар повністю відповідає всім вимогам якості, але з якоїсь причини не влаштовує покупця. Повернення здійснюється за рахунок покупця за дотримання таких умов: 1. Товар не входить до Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню 2. З дати покупки минуло не більше 14 днів, а для технічно складних товарів – не більше 7 3. Товар не був в експлуатації (не використовувався, не активовано) 4. Збережено товарний вид товару та упаковки (заводська упаковка, ярлики, маркування, документи) Повернення технічно складного товару можливе лише за умови, що товар не було розпаковано. Розпакований товар повернути не можна. Нові товари продаються в заводській упаковці, і це одна з ознак того, що товар новий. Товар та упаковка повинні мати первісний вигляд, такий самий, як при отриманні

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner