Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДля замовлень до 200 грн. відправка за передоплатою. Перевіряйте відсутність механічних пошкоджень та комплектацію при отриманні замовлення у присутності працівника служби доставки. Якщо при отриманні Ви виявите зовнішні пошкодження товару або неповну комплектацію, Ви повинні відмовитись від посилки та зателефонувати нам (050)104-99-64
- Магазини RozetkaНа Точку видачі Rozetka відправляємо лише товари, що знаходяться на складі в м. Одеса. Товари зі складів, які розташовані в інших регіонах, не можуть бути надіслані на ТВ Rozetka. Виберіть інший спосіб доставки. Товари з доставкою на точку видачі Розетка Ви можете сплатити: - пром-оплатою (оплачуєте карткою онлайн) - при отриманні (при оформленні натисніть "способи оплати від продавця") Якщо Вам не вдається оформити замовлення, зв'яжіться з нами.
- УкрпоштаВідправлення Укрпоштою - за 100% передоплатою у зв'язку з поганою роботою перевізника
Способи оплати
- Пром-оплатаПокупець оформлює замовлення на prom.ua або на сайті компанії і вибирає спосіб оплати Пром-оплата. Одразу сплачує 100% вартість товару, без вартості доставки. Можна оплачувати покупки безпосередньо на сайті банківською картою Visa або Mastercard. Далі гроші тимчасово резервуються на транзитному рахунку банку-партнера Prom.ua. Після того, як покупець отримає посилку, гроші будуть перераховані на рахунок продавця. Покупець оглядає товар у відділенні пошти та якщо він не підійшов - відмовляється від отримання. Коли посилка повернеться до продавця - покупець отримує свої гроші назад на карту.
- ПісляплатаОплата при отриманні от 200 грн. !! При сумі до 200 грн. відправка за 100% передоплатой. Для не авторизованих покупців, а також клієнтів, які мають негативні відгуки, відправлення здійснюється лише після оплати авансу. Менеджер також має право попросити внести аванс за високої вартості пересилання товару, для товарів на замовлення та інших. Розмір та необхідність внесення авансу встановлюється індивідуально у кожному конкретному випадку. Зверніть увагу! При оплаті післяплатою до Ваших поштових витрат додається комісія за грошовий переказ ((20грн.+2% від вартості товару)
- Оплата на картку ПриватбанкуОплата на картку Приватбанку доступна для всіх способів доставки - Укрпошта, Нова пошта, точка видачі Розетка. Номер картки буде надіслано на Viber або SMS повідомленням після підтвердження замовлення. Замовлення, оплачені до 14.00, надсилаються того ж дня. Замовлення, сплачені після 14.00, надсилаються наступного дня. Якщо замовлення не сплачено протягом 2 днів, продукт надходить у продаж та замовлення анулюється.
- Оплата на карту Монобанку (Monobank)Оплата на карточку Monobank доступна для всех способов доставки - Укрпочта, Новая почта, точка выдачи Розетка. Номер картки буде надіслано на Viber або SMS повідомленням після підтвердження замовлення. Замовлення, оплачені до 14.00, надсилаються того ж дня. Замовлення, сплачені після 14.00, надсилаються наступного дня. Якщо замовлення не сплачено протягом 2 днів, продукт надходить у продаж та замовлення анулюється.
Гарантія:
Магазин здійснює повернення, обмін та гарантійне обслуговування відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Перед оформленням замовлення уважно знайомтеся з інформацією про товар, його характеристики та фотографії. Для отримання додаткової інформації звертайтесь до наших менеджерів.
Товар неналежної якості. Покупець має право на обмін, повернення чи гарантійний ремонт, якщо товар не відповідає заявленій виробником якості.
Повернення товару через механічні пошкодження та невідповідність комплектації здійснюється покупцем при отриманні замовлення у відділенні пошти. При виявленні зовнішніх пошкоджень товару або упаковки, недостатньої комплектації, Ви повинні відмовитися від посилки, підписати Акт про пошкодження під час транспортування та повідомити продавця. Якщо Ви перевірили посилку вже вдома та виявили механічні пошкодження або якісь невідповідності – ми не можемо ніяк підтвердити, що вони виникли саме під час транспортування.
Магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій із товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. Ми перевіряємо товар перед відправкою, надійно упаковуємо та застраховуємо посилку на повну вартість. Забираючи товар із відділення пошти, ви погоджуєтесь з його зовнішнім виглядом та комплектацією.
При виявленні істотних недоліків, що виникли з вини виробника (шлюб), магазин гарантує обмін, діагностику або ремонт для усунення несправностей. Магазин може відмовити покупцю у разі порушення правил експлуатації або слідів самостійного ремонту.
Товар належної якості. Покупець має право повернути/обмінювати куплений у нашому магазині товар, якщо товар повністю відповідає всім вимогам якості, але з якоїсь причини не влаштовує покупця. Повернення здійснюється за рахунок покупця за дотримання таких умов:
1. Товар не входить до Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню
2. З дати покупки минуло не більше 14 днів, а для технічно складних товарів – не більше 7
3. Товар не був в експлуатації (не використовувався, не активовано)
4. Збережено товарний вид товару та упаковки (заводська упаковка, ярлики, маркування, документи)
Повернення технічно складного товару можливе лише за умови, що товар не було розпаковано. Розпакований товар повернути не можна. Нові товари продаються в заводській упаковці, і це одна з ознак того, що товар новий. Товар та упаковка повинні мати первісний вигляд, такий самий, як при отриманні
Перед оформленням замовлення уважно знайомтеся з інформацією про товар, його характеристики та фотографії. Для отримання додаткової інформації звертайтесь до наших менеджерів.
Товар неналежної якості. Покупець має право на обмін, повернення чи гарантійний ремонт, якщо товар не відповідає заявленій виробником якості.
Повернення товару через механічні пошкодження та невідповідність комплектації здійснюється покупцем при отриманні замовлення у відділенні пошти. При виявленні зовнішніх пошкоджень товару або упаковки, недостатньої комплектації, Ви повинні відмовитися від посилки, підписати Акт про пошкодження під час транспортування та повідомити продавця. Якщо Ви перевірили посилку вже вдома та виявили механічні пошкодження або якісь невідповідності – ми не можемо ніяк підтвердити, що вони виникли саме під час транспортування.
Магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій із товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. Ми перевіряємо товар перед відправкою, надійно упаковуємо та застраховуємо посилку на повну вартість. Забираючи товар із відділення пошти, ви погоджуєтесь з його зовнішнім виглядом та комплектацією.
При виявленні істотних недоліків, що виникли з вини виробника (шлюб), магазин гарантує обмін, діагностику або ремонт для усунення несправностей. Магазин може відмовити покупцю у разі порушення правил експлуатації або слідів самостійного ремонту.
Товар належної якості. Покупець має право повернути/обмінювати куплений у нашому магазині товар, якщо товар повністю відповідає всім вимогам якості, але з якоїсь причини не влаштовує покупця. Повернення здійснюється за рахунок покупця за дотримання таких умов:
1. Товар не входить до Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню
2. З дати покупки минуло не більше 14 днів, а для технічно складних товарів – не більше 7
3. Товар не був в експлуатації (не використовувався, не активовано)
4. Збережено товарний вид товару та упаковки (заводська упаковка, ярлики, маркування, документи)
Повернення технічно складного товару можливе лише за умови, що товар не було розпаковано. Розпакований товар повернути не можна. Нові товари продаються в заводській упаковці, і це одна з ознак того, що товар новий. Товар та упаковка повинні мати первісний вигляд, такий самий, як при отриманні